FAQ

[navigation/]

Via welke officiële kanalen kan ik tickets kopen?

De enige officiële kanalen zijn telkens afhankelijk van het concert en de locatie van de show. Onze eigen website en/of Proximus Go For Music zijn de eerste link en zullen u doorverwijzen naar de officiële ticketshops, zoals Tele Ticket Service, Ticketmaster, de AB-ticketshop, en tal van andere mogelijke officiële kanalen.

Koop uw tickets niet via onofficiële kanalen, tweedehandswebsites of veilingsites. De organisator van het concert is niet aansprakelijk in geval van aankoop van valse tickets. Aarzel niet om ons te contacteren als u twijfelt over de echtheid van tickets of aan een specifiek verkooppunt.

 

Ik heb tickets besteld en betaald, maar ik heb ze – kort voor het concert – nog steeds niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem contact op met de ticketpartner via wiens website u uw ticket(s) heeft besteld:
Tele Ticket Service / Proximus Go For Music: customer@teleticketservice.com
TicketMaster of Sherpa: help@ticketmaster.be
Ancienne Belgique: info@abconcerts.be
Andere ticketpartners: neem contact op met ons, via info@livenation.be

Ik heb tickets besteld en betaald, maar ik heb ze – kort voor het concert – nog steeds niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem contact op met de ticketpartner via wiens website u uw ticket(s) heeft besteld:
Tele Ticket Service / Proximus Go For Music: customer@teleticketservice.com
TicketMaster of Sherpa: help@ticketmaster.be
Ancienne Belgique: info@abconcerts.be
Andere ticketpartners: neem contact op met ons, via info@livenation.be

 

Ik heb tickets voor een concert, maar ik kan niet meer gaan. Kan ik mijn tickets terugbetaald krijgen?

Tickets kunnen niet omgewisseld of terugbetaald worden, tenzij het concert geannuleerd is. Dit is ook vermeld in de verkoopsvoorwaardenvan elke ticketshop. Elke aankoop is definitief, tenzij het concert geannuleerd of uitgesteld is.

 

Ik ben mijn ticket kwijt. Kan ik toch nog naar het concert komen?

Neem contact op met ons via info@livenation.be en vermeld uw probleem. Als een duplicaat kan worden aangevraagd, zullen de originele tickets geblokkeerd worden zodat deze geen toegang geven tot de show.

 

Ik zou graag een stage doen bij Live Nation. Wie moet ik contacteren?

Stuur ons je CV en motivatiebrief via info@livenation.be en vermeld duidelijk de periode van je stage. In geval van interesse zullen we je contacteren!


Mag ik mijn fototoestel of camera meenemen naar het concert?

Op vraag van de artiesten en om copyrightredenen is het niet toegestaan om professionele fotocamera's of professioneel opnamemateriaal mee te nemen.


Zijn kinderen toegelaten op de concerten?

Uiteraard zijn kinderen toegelaten op de concerten als ze begeleid worden door een volwassen persoon.  Kinderen dienen - net als alle andere toeschouwers - in het bezit te zijn van een geldig toegangsbewijs. Kortingen worden niet toegekend.

 

Moet ik reservatie- en verzendkosten betalen als ik tickets koop?

Ja, deze kosten worden bepaald door de ticketshop. U krijgt steeds een duidelijk overzicht van welke bijkomende kosten u moet betalen.

 

Hoe laat begint de show waarvoor ik een kaartje gekocht heb?

Neem een kijkje in onze agenda op de concertpagina. Het aanvangsuur is voor elk concert gespecifieerd.

 

Is mijn hond toegelaten in de zaal?

Huisdieren horen niet thuis op een concert en zijn bijgevolg niet toegelaten in de zaal. Uiteraard is een blindengeleidehond wel welkom.