Overslaan
Live Nation België

VACATURE

PARTTIME HR OFFICER

Wat hebben Rod Stewart, Thirty Seconds To Mars, P!NK, AC/DC, Tate McRae, The 1975, The Smile en Dua Lipa met elkaar gemeen? Concert- en festivalorganisator Live Nation brengt hen - en nog vele andere geweldige artiesten - de komende maanden naar een concertzaal of festival in België. Live Nation is ‘s werelds grootste organisator van ‘live entertainment’. Naast het organiseren van tientallen concerten zijn ook Rock Werchter, TW Classic, Werchter Boutique, Graspop Metal Meeting, The Warehouse Project en KNTXT realisaties van het gepassioneerde Belgische team. Live Nation Belgium, gevestigd in Mechelen, versterkt het team met een parttime HR Officer.

Over de job

Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte payroll en HR-ondersteuning voor al onze medewerkers:

  • Maandelijkse prestatie- en loonverwerking van A tot Z.
  • Je staat jouw collega’s met de glimlach te woord over al hun vragen rond loon, ziekte, sociale wetten, … Jij verzamelt en/of hebt de antwoorden.
  • Je staat regelmatig in contact met ons sociaal secretariaat.
  • Je beheert ons wagenpark: leasecontracten, tankkaarten, opvolging vervanging, onderhoud en eventuele schadegevallen.
  • Je beheert de hospitalisatie- en groepsverzekeringen van alle collega’s, bestelt hun maaltijdcheques en volgt de achterliggende facturatie op, samen met de collega’s van de boekhouding.
  • In overleg met de COO, aan wie je rapporteert, werk je interne policies mee uit, pas je deze aan of optimaliseer je waar nodig.
  • Samen met de teamleads en de directie organiseer je de jaarlijkse evaluaties van alle medewerkers en geef je opvolging en antwoorden aan de HR topics die daaruit naar boven komen.
  • Je volgt de opleidingen van onze medewerkers op, schrijft mensen in, en registreert alle interne en externe trainingen binnen het opgestelde opleidingsplan.
  • Je zorgt voor de onboarding van nieuwe talenten en houdt hun journey op koers.
  • Op vlak van recruiting ondersteun je de COO en de teamleads in het gehele werving- en selectieproces. Je stelt mee vacatures op, volgt kandidaturen op, en voert mee eerste screenings uit.
  • Op regelmatige basis rapporteer je kwantitatieve HR gegevens aan de directie en de groep (internationaal).

Over jou

  • Je hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt een goede kennis van de Belgische sociale wetgeving en volgt met interesse de ontwikkelingen op dat vlak.
  • Omgaan met mensen en cijfers ligt jou. Het verzorgen van een nauwkeurige HR-administratie en een correcte loonberekening geeft je voldoening.
  • Naast payroll toon je ook een uitgesproken interesse in de soft HR domeinen. Je beschikt over een echte servicementaliteit.
  • Nauwkeurigheid, empathie, discretie en resultaatgerichtheid zijn jouw beste eigenschappen.
  • Je ben een echte team player die graag en constructief samenwerkt.
    Je beheert het Nederlands, Frans en Engels zeer goed.
  • MS Office kent geen geheimen voor je, en je heb reeds ervaring opgedaan met een payroll software.
  • Je bent gepassioneerd door live muziek.

Ons aanbod

  • Een toffe, afwisselende job in een boeiend en groeiend bedrijf binnen de live entertainment sector.
  • Een deeltijds contract van onbepaalde duur met een marktconforme verloning en allerlei extralegale voordelen.
  • Een fijne en informele werksfeer.
  • De beste collega’s, die je met veel plezier zullen introduceren in je nieuwe job.

Interesse?

Mail je motivatiebrief en CV naar jobs@livenation.be met als onderwerp ‘Sollicitatie parttime HR Officer’. De selectie gebeurt op basis van competenties, ongeacht origine, leeftijd of geslacht.

Wij vinden het alvast erg fijn dat je interesse toont in werken bij Live Nation België. Momenteel zijn er geen andere vacatures. Houd deze pagina regelmatig in de gaten voor updates.

Student op zoek naar een geschikte stageplaats? We bieden elk jaar meerdere studenten de kans om stage te lopen bij Live Nation. Als jij kandidaat-stagiair(e) bent, mag je altijd een mailtje sturen naar info@livenation.be.